Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Kontakt Marek Olszewski – 500 588 585
Branża: Administrowanie nieruchomościami
Miejsce pracy Warszawa ul. Czerniakowska 71
Termin składania ofert: 27 października 2016 r.
Praca od listopada 2016
Zakres obowiązków:
– obsługa poczty, telefonu i innych urządzeń biurowych,
– przyjmowanie klientów, interesantów oraz współpracowników,
– prowadzenie kalendarza biura (ustalanie spotkań, pilnowanie terminów),
– sporządzanie notatek z rozmów telefonicznych,
– organizacja spotkań, zebrań służbowych,
– uczestniczenie w spotkaniach (sporządzanie notatek lub protokołów),
– przechowywanie i chronologiczne porządkowanie dokumentacji,
– obsługa korespondencji i puszczanie w obieg informacji,
– czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń,
– prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją
korespondencji,
– rzetelnie i efektywnie wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych,
– informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
– przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów p.poż.
– należyte dbanie o mienie tj.: miejsce pracy, powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
– wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych, czynności zleconych przez przełożonego,
– chronienie danych osobowych przed ich utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych.
Wymagania:
– pozytywne nastawienie do życia,
– umiejętność poszukiwania rozwiązań problemów (informowanie o problemach),
– samodzielność w działaniu i chęć uczenia się,
– umiejętność komunikowania się i współpracy z innymi,
– elastyczność w działaniu,
– uczciwość i umiejętność przyznania się do błędów w celu uniknięcia ich w przyszłości,
– umiejętność słuchania innych,
– wysoka kultura osobista i szacunek do ludzi,
– umiejętność obsługi programów MS Office,
Miejsce zamieszkania na Mokotowie może być dodatkowym atutem.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv do dnia 27.10.2016 r. na adres: marek@czynsze.com koniecznie z podaniem oczekiwań finansowych w celu uniknięcia nieporozumień.
Przekazanych aplikacji nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranym kandydatami.
Prosimy o dołączenie podpisanej poniższej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Ogłoszenie archiwalne nieaktualne
W związku z rozwojem i przeniesieniem działalności do nowego biura poszukujemy osoby na stanowisko:
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Branża: Administrowanie nieruchomościami
Miejsce pracy Warszawa ul. Czerniakowska 71
Termin składania ofert: 24 lipca 2013 środa.
Praca od sierpnia 2013 r.
Zakres obowiązków:
– obsługa poczty, telefonu i innych urządzeń biurowych,
– przyjmowanie klientów, interesantów oraz współpracowników,
– prowadzenie kalendarza biura (ustalanie spotkań, pilnowanie terminów),
– sporządzanie notatek z rozmów telefonicznych,
– organizacja spotkań, zebrań służbowych,
– uczestniczenie w spotkaniach (sporządzanie notatek lub protokołów),
– przechowywanie i chronologiczne porządkowanie dokumentacji,
– obsługa korespondencji i puszczanie w obieg informacji,
– czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń,
– prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z wysyłką, segregacją i rejestracją
korespondencji,
– rzetelnie i efektywnie wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych,
– informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
– przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów p.poż.
– należyte dbanie o mienie tj.: miejsce pracy, powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
– wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych, czynności zleconych przez przełożonego,
– chronienie danych osobowych przed ich utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych.
Wymagania:
– pozytywne nastawienie do życia,
– umiejętność poszukiwania rozwiązań problemów (informowanie o problemach),
– samodzielność w działaniu i chęć uczenia się,
– umiejętność komunikowania się i współpracy z innymi,
– elastyczność w działaniu,
– uczciwość i umiejętność przyznania się do błędów w celu uniknięcia ich w przyszłości,
– umiejętność słuchania innych,
– wysoka kultura osobista i szacunek do ludzi,
– umiejętność obsługi programów MS Office,
Najchętniej nawiążemy współpracę z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą jednak dopuszczamy również inne formy zatrudnienia. W okresie próbnym możemy zaoferować zatrudnienie na umowę zlecenie. Jesteśmy otwarci również na inne propozycje np. pracę w niepełnym wymiarze godzinowym lub elastyczne godziny współpracy.
Miejsce zamieszkania na Mokotowie może być dodatkowym atutem.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv do dnia 24.07.2013 r. na adres: praca@report.pl koniecznie z podaniem oczekiwań finansowych w celu uniknięcia nieporozumień.
Przekazanych aplikacji nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranym kandydatami.
Prosimy o dołączenie podpisanej poniższej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”